Rob & Lia naar Noorwegen 2012

Groeten uit Kiel

Hallo allemaal, Op dit moment, het is nu 15.40, staan we te wachten voor de Stenaline die ons van Kiel naar Goteborg zal brengen. We kunnen pas vanaf 17.00 inchecken, dus heb ik even tijd om een stukje tekst te schrijven. Vanochtend zijn we om 8.30 vanuit Hoorn vertrokken en kwamen we om 15.15 hier in Kiel aan. De reis is goed verlopen, geen files, alleen wat wegwerkzaamheden tussen Bremen en Hamburg, maar dat hadden we ingecalculeerd. Het weer is prima, zonnetje, paar wolkjes en een prima temperatuur. Voor vanavond hebben we om 18.00 een tafel gereserveerd aan boord. Morgenochtend arriveren we om 09.00 in Goteborg en hebben we de hele dag de tijd om in Oslo (Gardermoen) te komen. Voor nu ga ik er even mee stoppen, misschien kan ik dit stukje vanavond nog op onze site zetten, als er internet op het bootje is, anders ga ik het morgen proberen. Allemaal de groetjes van ons en tot de volgende story. Groetjes ,  Rob & Lia

piet kout

rust maar lekker uit op de boot

Astrid

hey zitten jullie lekker in een bootje, dat is beter als dat je in het schip zit, want dan is de boot aan natuurlijk!! nou flauw weer!! een goeie reis en tot het volgend verslag!!! groetjes uit Soof!!

Zussie

Leuk om alweer wat van jullie te horen, goeie reis nog verder, groeten en een Kussie van Zussie en de rest

groeneweg

nu maar goed vacantie vieren

groeneweg w.

en dat jullie veel mogen zien