Rob & Lia naar Noorwegen 2012

Welkom op de Reislog van Rob & Lia

Hallo en welkom op onze reislog!

Dit is dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze reis naar Noorwegen. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden.

We zien je graag terug op deze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me ons meereist!

Groetjes,

Rob & Lia

Cool

KLIK OP HET PLAATJE OM FOTO'S TE KUNNEN ZIEN VAN ONZE TRIP

Zussie

Heel veel plezier, nog een verjaardag te vieren of doe je dat niet?

iig alvast een goeie reis

Frits Kramer

Ik wil jullie alvast een hele goede reis wensen en heel veel plezier.

Kathy Czako

Ik wens jullie veel plezier! Ik ben heel benieuwd naar de foto's!! Bon voyage! :)

cees

erg veel plezier!

Elly en Tineke

Was heel gezellig vanmiddag voor nu een goeie reis en we reizen mee veel plezier

carla

rob nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
en een mooie reis toegewenst samen met lia.

Zussie

Vandaag is de dag, lekker weg, hoop dat het het weer een beetje wil meewerken, veel plezie

adrie

eerste dag van de reis, veel plezier

Gre&Frits

Een hele mooie en goede reis gewenst Geniet ervan. Rob alsnog van harte gefeliciteerd zag in de andere reacties dat je jarig bent geweest. Het al vast en zeker een mooi reisverslag worden hou jullie in de gaten.

moeder Maijer

Wat leuk dat we jullie weer kunnen volgen. We hopen dat jullie een fijne vakantie hebben met mooi weer.
groetjes Pa en Ma Maijer.