Rob & Lia naar Noorwegen 2012

Wintergroeten uit Noorwegen

Daar zijn we weer. Een paar dagen geen of weinig internet mogelijkheid gehad, daarom lastig om een verhaaltje te plaatsen. Op dit moment, als ik dit schrijf, ook geen internet, maar morgen moet het zeker lukken om dit stukje tekst op onze site te zetten. Gisteren, 21 mei zijn we van Oslo naar Geiloo gereisd, een mooie trip, mooi weer en veel gezien. Om 16.30 aangekomen en gisteravond hier in een restaurant gegeten. We verblijven 2 nachten en vanmorgen hebben we "uitgeslapen", om 08.30 waren we op. Om een uurtje of half 11 vertrokken en een rondrit gemaakt van zo'n 250 km. Het was een hele mooie route, heel veel sneeuw en ijs gezien en het was daar boven in de bergen nog best fris, zo'n  graadje of 8,  en later toen we weer wat lager kwamen, lekker zonnig en zo'n 20 graden. Al met al een mooie dag vandaag en we waren hier weer om 16.30. Vanavond een uitsmeitertje gemaakt, het kan tenslotte niet elke dag feest zijn ;-). Morgenochtend vertrekken we om naar Bergen te reizen, zo'n 250 km vanaf hier.   Morgen zal ik dit stukje nog even aanvullen en op de site zetten. Voor nu allemaal de groetjes van ons en tot later. En dan nu vanuit een warm Bergen waar het meestal regent, maar vandaag is het hier zo'n 25 graden geweest dus lekker zomers. We zijn hier om 17.30 aangekomen na weer een hele mooie rit. Vandaag weer bergen sneeuw gezien, maar ook mooie natuur. De temperaturen liepen erg uiteen, van 5 graden in de sneeuw tot 25 graden hier in Bergen. We verblijven aan de rand van Bergen, maar we zijn wel even naar het centrum geweest om even wat te eten. Het was wel erg druk, maar gezellig en Rob kon op zijn scoootje goed uit de voeten. Nu zijn we weer terug in het hotel, staks even slapen en morgen vervolgen we onze reis naar Stavanger, zal ook zo'n 250 km zijn. Voor nu stop ik er even mee en ook namens Rob allemaal de groetjes en tot de volgende keer maar weer. Groetjes, Rob & Lia

Zussie

Ik dacht al waar zijn ze, maar ja internet is niet altijd even goed, ook hier in Nedrland is dat zo af en toe K..!
Maar goed hetnis goed om tenlezen dat jullie ook mooi weer hebben, zou toch lullig zijn dat wij nu in de tuin zitten met zomerse temperaturen en jullie niet. Ik wens jullie nog veel plezier en veilige kilometers, want jullie maken er weer behoorlijk wat zo. Tot jullie volgende verslag, natuurlijk weer de groeten en een kussie van Zussie en de rest.
XXXXXX

adrie

leuke verhalen lia en ik ben blij dat het daar ook mooi weer is hier in ieder geval echt heet. groeten ook van jacques

Rien

Leuk om te weten dat jullie het naar jullie zin hebben,en dat alles goed gaat,
dus houden zo!!!
Fijne reis verder,
groetjes van ons uit het mooie W....

gre&frits

zi dat ziet er allemaal heel leuk uit krijg zelf ook het vakantiegevoel van jullie verhaal en fotos'geniet er nog naar lekker van groetjes uit purmerend ook van Jo

Zussie

Hey waar zitten jullie nu? Ergens waar geen internet is zeker, mis jullie.

Kussie van Zussie en de rest

Lies

Hi Rob en Lia,
Zijn toch wel benieuwd naar de rest van jullie vakantie
Zijn jullie al in het huis aangekomen?
Zijn natuurlijk nieuwsgierig of jullie niet verdwalen in dat huis!
groetjes en nog veel vakantieplezier
X Martin & Lies