Rob & Lia naar Noorwegen 2012

Hallo vanuit een zonnig maar fris Oslo

Hallo allemaal, Hier zijn we dan maar weer eens met een berichtje vanuit Noorwegen. Momenteel zijn we in Oslo voor onze laatste overnachting in dit prachtige land. Vanmorgen om 10 uur vanuit Naurak (Treungen) vertrokken en na een mooie rit van zo'n 280 km hier in Oslo aangekomen om een uurtje of 3. Afgelopen week hadden we in het huis waar we verbleven helaas geen internet, waardoor jullie het ruim een week zonder onze "spannende" belevenissen moesten doen. Nou moet ik eerlijk bekennen dat we de afgelopen week niet veel hebben meegemaakt, omdat we maar 1x op pad zijn gegaan om een paar boodschappen te doen, verder zijn we lekker in en bij het huis gebleven. We verbleven in een heel mooi huis, van alle gemakken voorzien. Het was prachtig weer en we hebben elke dag lekker op ons grote terras in de zon gezeten. Kortom een echte luierweek (wat een raar woord eigenlijk). Alleen vrijdag was het weer slecht, met flink wat regen en was het ook best wel fris. Het voordeel van de regen was wel dat de auto weer stofvrij was toen we vanmorgen vertrokken. Nu zijn we dus in Oslo, wat een sombere stad is dit eigenlijk, heel veel zwervers en lui waarvan we zeggen zijn die wel helemaal lekker, maar goed, we zijn even naar het centrum gelopen/gescoot, maar de stoepen zijn hier niet echt scoot-vriendelijk, dus we waren best weer snel terug in het hotel. Morgen vertrekken we om 14.00 uur met de boot hier vanuit Oslo naar Kiel, waar we maandagochtend om een uur of 10 aankomen om aan de terugrreis naar Nederland te beginnen. We verwachten aan het einde van de middag in Hoorn aan te komen. Ja en dan zit het er alweer op voor ons. Rob kan zich volgende week weer bij zijn sauna-vrienden voegen en ik mag me vanaf 11 juni (lekker nog een weekje thuis) weer met het vervaardigen van zetmeel gaan bemoeien. Voor nu wensen we jullie allemaal nog een prettig weekend en zal het volgende bericht waarschijnlijk vanuit Hoorn verschijnen, tenzij we op het bootje nog internet hebben. Allemaal de groetjes en tot de volgende keer maar weer. Rob & Lia

carla

een goede terugreis toegewenst leuk om jullie te hebben kunnen volgen met de reisverslagen welthuis carla

Zussie

Lekker toch zo een "luier week" hi, hi luier om en je hoeft helemaal niks, jammer dat het internet er niet was. Konden we ook niks vernemen van jullie, en miste jullie het internet. Nou de groeten en goeie reis terug en zie jullie snel weer.

Kussie van Zussie en de rest xxxx

Adrie

Hallo, lekker he zo'n lui weekje en ook nog mooi weer kan niet stuk. Heb hier ook goed nieuws tumor was niet gegroeid dus we kunnen nog even verder met dit leven. Hoop dat ik snel weer naar de sauna kan. Voor nu goede terugreis en tot horens en Hoorn.
Liefs Adrie en Jacques

w.groeneweg

ja daarom kon ik jullie niet bereiken,wij wensen dat de rest van de tocht goed verloopt

Kathy

Jullie foto's zijn echt prachtig!! Bedankt dat wij mogen van jullie avontuur deelnemen! Have a safe trip home!